Direktlänk till inlägg 25 maj 2013

Hej och välkomna !

Av ckh - 25 maj 2013 13:38

 

Kul att ni hittade hit!


Idag startas den nya bloggen som berör allt som har att göra med hobbyfiske att göra!  Vi är tre grabbar som bor i Växjö och studerar på olika utbildningar. En av våra stora hobbys är att fiska. Dels för att det är en viktig paus i den stressiga studentvardagen dels för att vi har gjort det sen barns ben och vi älskar det.


Här kommer vi lägga upp bilder´på fångst, information om var vi fiskat, hur vi fiskat, med vad vi fiskat samt andra bra tipps och tricks!


Vi ser med stor förväntan att ni som läser här också ska kunna bidra med information som kan vara till nytta för både oss och andra fiskare.


Då kör vi!

 
 
Ingen bild

Namik (h:et i bloggen)

26 maj 2013 19:01

Väldigt kul initiativ, ska bli väldigt kul att bygga upp denna bloggen! / N.H

 
Ingen bild

Anders

26 maj 2013 19:34

Bra iniativ , Kul att se någon som tar ansvar och vågar stå för en så pass fridfull hobby som fiske faktiskt är . Har själv ägnat både själ och tid åt fiske sen urminnes tider så jag delar gärna med mig av mina erfarenheter som jag tror ni kan dra nytta av . Jag har en hel tidskrift fylld av exemplarisk sjöar att prova lyckan på, värt att benämna är att jag även hyr ut småbåtar av märket Dzäb , perfekt lämpade för insjöfiske.

Vid intresse slår ni en signal till mig på Nr :070 523 06 15

/ Anders Ahlmström , Vimmerby

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ckh - 15 augusti 2013 15:15

Igår han jag med lite havsfiske innan jag skulle tillbaka till växjö för att förbereda mig inför en ny termin i skolan. Havsfisket i Öresund låter en sällan gå hem utan någon fångst och igår var inget undantag. Efter att ha dragit upp några plattfisk...

P 4

Av ckh - 1 augusti 2013 22:58


Idag fick vi ett intressant samtal från Sveriges Radio P4 (Kronoberg). Dem ville att vi skulle komma till studion och prata om vår blogg och annat fiskerelaterat. Inget är spikat ännu men ett preliminärt datum för intervjun är 12 Augusti.     S...

Av ckh - 7 juli 2013 03:19


Då är det dags för att besöka sjöarna i Hökensås i Jönköping med talangen Elmin Kapidzic som även håller rekord i Nissan i Gislaved på gäddan 11.5kg. Idag är det regnbåge och öring vi har i siktet. Elmin hälsar alla fiskare där ute kram// Armin och E...

Av ckh - 5 juli 2013 00:58


Hallå bloggish, idag var vi ute i Nissan (Å i Gislaved, Småland) och fiskade efter gädda och abborre. Det slutade med ett par abborrar en liten gädda och denna tjockisen. 6kg, det levererande draget var en popper, Killerfrog. Vi hade kul och allt gic...

Av ckh - 31 maj 2013 21:57


En del av fångsten vi fick i tisdags, riktigt fina färger på fiskarna och mycket energi i dem. Rekommenderas Glasriket i Kosta, Vitgöl eller Krokegöl och ingen blev fiskefitta denna dagen.     // Armin ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards